Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>

2014. november 20. 12:47 - SchLady

#75 Rajongói kép

  Büszkén jelenthetem be a hírt, miszerint eljött az a pillanat Törpi blogjának megszületése óta, hogy egy kedves kis rajongó fényképet küldött neki. Gnómi ujjongott örömében, el se hitte, hogy ilyen valóban megtörténhet.
  Ez úgy történt, hogy páromat a munkája közben egyszer csak megszólította valaki. Ahogy ott sürgött-forgott, és a munkáját végezte a kollégáival, a kis rajongó olyan információkat vett ki a társalgásból, amiből arra mert következtetni, hogy végre találkozhat olyan személlyel, aki talán ismeri a kis törpét, akit nagyon megszeretett a blog olvasásakor. Nehezen vette rá magát, hogy megszólítsa, de végül néhány nap elteltével mégis megMberelte magát. Összeszedte minden bátorságát, és rákérdezett:

430_rajongo.jpg

  – Szia! – kezdte a dobos kolléga. – Nem akartalak megzavarni, csak szeretném megkérdezni, ismersz-e egy Gnómi nevű zöld törpöt?
  – Ó, hát persze, hogy ismerem – kapta az örvendetes választ –, hiszen jó barátok vagyunk!
  – Juj, de jó! Juj, de jó! – lelkendezett. – Nem gondoltam volna, hogy tényleg bejön a tippem! Több embert megkérdeztem már, de mind olyan furcsán nézett rám... Azt gondoltam, millió az egyhez az esélyem, de mégsem hagytam annyiban, és most végre megkérdeztem tőled.
 
– Jól tetted. Képzeld, hogy fog örülni neki, ha üdvözleted küldöd neki. De honnan ismered Gnómit?
  – Ó, hát egyszerű a válasz! – magyarázta. – Az M raktárban rendszeresen olvastam a blogot. Nagyon tetszettek a csibészkedései. Készíts rólam egy képet és mutasd meg neki, ki vagyok! – kérte a kis rajongó.
  Így került Gnómihoz a bizonyító erejű kép, miszerint ismert rajongótábora 1 (azaz egy) főre gyarapodott. Gratulálok hozzá! :)

Címkék: rajongói kép
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gnominews.blog.hu/api/trackback/id/tr626918397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>
süti beállítások módosítása