Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>

2014. október 30. 16:01 - SchLady

#59 Váratlan vendég 1

  Tiszteletét tette nálunk egy zöld lombszöcske. Az ablak mellett bújt meg, miután éjjel besurrant. Amint becsuktam az ablakot, felriadt álmából. Hirtelen azt se tudta, hol van. Amikor észrevettem a nagy zöldséget a falon, én ijedtem meg. A kölcsönös megrémülés után elmondta, hogy a hozzá eljutott hírek szerint lakik itt egy zöld törp. Vele szeretett volna találkozni.
  – Eltévedtem, és a téren kolbászoló galambok azt mondták nekem, keressem Gnómit. Ő tudni fogja, merre van a Csónakázó-tó, mert majdnem minden nap odajár sétálni. Jó helyen járok?

345_lombszocske.JPG

   Hát persze, hogy jó helyen járt! Szóltam Törpinek, törölje meg a szakállát az édes álom után, mert váratlan vendége érkezett. Olyan izgatott lett, már rohant is bemutatkozni. Kellemesen elbeszélgettek, azután lekísértük a tóra. Rászökkent egy fűzfára, ott elbúcsúztunk tőle.
  – Nagyon köszönöm a segítséget! Eltévedt szöcsketársaimnak melegen ajánlom majd a segítőkészségeteket! – azzal eltűnt hosszú csápjaival egy dús levél mögött.
  Jártunk egy kört. Mire visszaértünk, a szöcskének hűlt helye volt. Hazasétáltunk azzal a tudattal, hogy ma is megvolt a napi jó cselekedetünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gnominews.blog.hu/api/trackback/id/tr626848339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>
süti beállítások módosítása