Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>

2014. november 20. 09:32 - SchLady

#73 Váratlan vendég 2

  Nem telt el egy hét, és már vendégünk érkezett. Nagy meglepetés volt, mikor észrevettem. Épp szellőztetés után voltam. Amikor elhúztam a függönyt, ez a kis vendég is megijesztett elsőnek. Volt kitől tanulnia...

423_szöcske1.jpg

  A vendégünk egy szöcskefiú volt. Mint kiderült, a zöld lombszöcske mesélt Gnómiról, a segítőkészségéről, ezért úgy döntött, meglátogat minket. Bár nem szorult segítségre, csak bekukkantott (és rám ijesztett), de szívesen fogadtuk. Gnómival hamar össze is barátkoztak.
  – Én egy közönséges virágszöcske vagyok – mutatkozott be a szöcskefiú.
  – És mennyit kellett repülnöd, míg ideértél? – érdeklődött Törpi.
  – Nézz csak meg közelebbről. Nekem nincs szárnyam, én nem tudok repülni.

424_szöcske2.JPG

  – Jé... de érdekes! – ámult a kis zöldség.
  – Nagyon elfáradtam és megéheztem. Van a közelben egy ízes bokor, amiről falatozhatnék?
  – Ó, persze! Gyere csak, megmutatom! – azzal kimentek a kertbe.
  A szöcskefiú, amint levelet érzett a talpa alatt, rögtön nekilátott az evésnek. Azt gondolta Gnómi, hogy a szélével fogja kezdeni, de ehelyett a levél közepébe harapott jóízűen.

425_szöcske3.JPG

  – Miért a közepével kezded? – tudakolta.
  – Ez mánia nálam. Szeretek a közepében lyukat hagyni, így ez a szokásom jellegzetessé tesz. Legalább annyira, mint téged a sapkád.

426_szöcske4.JPG

  Ha nem egy zöld törpről lenne szó, azt mondanám, belepirult a kedves bókba... Nagyon megszerette a szöcskefiút, ezért sajnálta, hogy a reggelije után már útra is kelt. Megígérték, hogy mindenképpen viszontlátják egymást, de ha másképp nem jön össze, hallatnak magukról. Búcsúzáskor Törpi üdvözölte a zöld lombszöcskét is, ha a vendég hamarabb találkozna vele, adja át az üzenetet.
  Bejött a szobába, onnan nézte, ahogy jóllakottan arrébb mászott, míg a bokor teljesen el nem takarta...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gnominews.blog.hu/api/trackback/id/tr736917909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>
süti beállítások módosítása