Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>

2013. október 08. 14:52 - SchLady

#1 A kezdetek

  Üdv mindenkinek, akit Gnómi kéjutazása vonzott ide!

  Először talán azzal kezdeném, miért lettem gnómrajongó. Nem vagyok egyedül ezzel, ezért ha azt mondom, hogy Mateusz Skutnik, biztos vagyok benne, nem lesz mindenkinek ismeretlen a név, és megmagyaráznom sem kell a mániám. A sokak által kedvelt 10 Gnomes törpekeresős játéksorozatával pillanatok alatt belopta magát az én szívembe is. Persze nem csak ezzel. Minden játéka remekbe szabott a hanghatásaival, az egyszerű, kézzel rajzolt grafikájával. Ez az, ami legfőképp megfogott. Az egyszerűség, a mateuszi logika, a tündéri, apró részletek és a kifogyhatatlan leleményesség. A kijutós mániások nagy része odáig van a játékaiért, meg vissza. Tekintsünk el azoktól, akiket a hideg kiráz a neve hallatán is. :)
          (Ez itt a reklám helye: https://www.mateuszskutnik.com/10-gnomes/)

És jöjjön Gnómi története az ő és a mi szemszögünkből:

  Egy nap párom egy iskolában dolgozva rálelt egy kis zöld törpre. A termek ki voltak pakolva teljesen, de ő valahogy bent felejtődött. Ott árválkodott, ki tudja hány napja felé se nézett senki, így párom megsajnálta, és hazahozta nekem. Amikor megmutatta az új jövevényt, egy pillanat alatt bevillant a remek ötlet: bemutatom Gnómit annak a csapatnak, aminek évek óta tagja vagyok a neten, és akikkel lelkesen keresgéljük a frissen érkező törpöket Mateusz jóvoltából. Ez 2012-ben volt, azóta szerves része az életünknek. Bárhová megyünk, ha csak sétálni vagy boltba, már akkor is viszem magammal.

  Gnómi nagyon örült az új családnak. Másnap nem is bírt magával és nagy boldogságában a piciny szoba minden zugát kihasználta. Mindenre felmászott, mindenbe és minden mögé bebújt. Alig győztem kapkodni a fejem, de végül sikeresen megörökítettem ezeket az apró pillanatokat. Rögtön be is mutattam a többieknek, akik kitörő örömmel fogadták. Azóta is sok örömet szerzünk nekik 1-1 jól elkapott képpel.

  Az ő ösztönzésük és támogatásuk nélkül nem jött volna létre ez a blog. Remélem, lesz akkora sikere Gnómi történeteinek, mint amekkora élvezettel készítem őket.

  Eks ;)

0001_kinyitos.JPG 0002_szerkeny.JPG 0003_ajto.JPG
0004_cipo.JPG 0005_bogre.JPG 0006_parihal.JPG

 

Címkék: Mateusz Skutnik
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gnominews.blog.hu/api/trackback/id/tr605557030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lonyul 2013.10.11. 19:59:02

Szuper, ez már Gnómiképes verzió! :)
Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>
süti beállítások módosítása