Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>

2015. augusztus 03. 11:19 - SchLady

#126 Egy ártatlannak tűnő reggelizés

  A boltban kóvályogva ráakadtam a zöldség részlegen egy doboz erős paprikára. Minden színben, formában és méretben voltak benne, az alján pedig egy 10-es skálán volt feltüntetve minden paprikafajta erőssége. Tíz éve elég közeli barátságban voltam a fülpirongató, hegyes zöldpaprikával, ezért gondoltam, felmelegítem ezt a kapcsolatot.
  Elsőnek egy négyes erősségűt vettem ki a dobozból. Óvatosan kóstoltam meg, fogalmam sem volt, milyen erős lesz. Egyáltalán nem volt az, csodálkoztam is, és vártam, hátha később jön a robbanás, de az is elmaradt. Édesebb volt az snack paprikánál. Legközelebb egy egyest próbáltam, de az is édesnek bizonyult. Harmadik jelölt egy kettes erősségű zöld színű paprika volt. Kigyulladt az arcom tőle. Éljen a bizonytalan megbízhatóságú tájékoztató táblázat.
  Ebből az esetből kiindulva, úgy gondoltam, megtréfálom a törpöket, bár gondoltam, hogy ők kevésbé fogják viccesnek találni. Egy reggeli alkalmával szépen megterítettem az asztalt, nekik is előkészítettem az ételt. A tányéron egy-egy nagyon apró, piros színű (vélhetően halálosan erős) paprikát helyeztem el, majd szóltam nekik, hogy jöhetnek.

945_reggeli.jpg

  – Milyen apró paprika! – nézte Gnómi.
  – Ez a fél fogunkra sem lesz elég – töprengett Bibircs.
  A kis zöldségevőknek fogalmuk sem volt arról, miféle paprika ez, mert még nem volt szerencséjük hozzá. Vígan láttak neki, közben kellemesen elbeszélgettek. Amikor Gnómi beleharapott, nem értette, mi történik. Szegénynek még a sapkája is bezöldült a paprikától. Bibircs alaposan kinevette, mert nem tudta, mi baja Gnóminak, de akkorra már ő is leharapta a felét. A tréfa sikerült, és mivel mindketten nagyon viccesek voltak, egymást is kinevették közben, ezért nem haragudtak meg rám a csínytevésem miatt.
  Az erős paprika fájdalomcsillapító hatású, rendszeres fogyasztása serkenti az emésztést, és megóvja a gyomor nyálkahártyáját, ezzel még a gyomorfekély kialakulását is csökkenti, tehát mostantól többször lesz ilyen élményekben részük Törpiéknek. Néhányszor még kinevetik egymást, de utána megszokják az ízét...

Címkék: tréfa
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gnominews.blog.hu/api/trackback/id/tr407675630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lonyul 2015.08.03. 11:28:09

Nekem erről egy londoni utazás jut az eszembe, ahol is megismerkedtem két punk sráccal. Mondtam, hogy éhes vagyok, az egyik rögtön ugrott és hozott egy nyálcsorgató hambit. Beleharaptam, utána gubbasztott szemekkel rohantam a közeli szökőkút felé. A kis huncutok vmi irgalmatlan erős izét tettek bele. :)
Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>
süti beállítások módosítása