Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>

2014. november 10. 15:17 - SchLady

#67 Sok apró történés

  Olyan dolgokat gyűjtöttem itt össze, amik csak pár soros történések, ezért inkább egyszerre írom meg őket.
  Voltunk például gnómváró vendégségben. Már számoltak vele a barátaink, hogy Gnómit is vendégül kell látni, ezért hoztak neki egy kis asztalkát és széket. Hát nem tündéri?

372_vendegseg.jpg

  Az utolsó Csóni Büfés látogatásunk alkalmával készített egy krumpli szmájlit, amin nagyon jót mulattunk mindannyian.

373_csonibufe.jpg

  Otthon próbálkozott a velem főzéssel-sütéssel, aminek kifejezetten örültem. Már előre számoltam a vicces jelenetekkel és végeredményekkel. Az első próbálkozás a tojásfőzés volt. Szerintem nem kell bemutatnom, melyik lett az ő tojása...

374_tojas.jpg

  A másik eset az volt, amikor segített nekem kenyeret sütni. Kicsit érdekesen nézett ki, amikor elkészült, de a mi kenyerünk volt, és nagyon finom lett.

375_kenyer.jpg

  Olyan jóízűeket reggeliztünk belőle, majd' kipukkadtunk, annyit tömtünk magunkba, és még mindig ettük volna.

377_reggeli.jpg

  Egyik nap készítettem Őgnómságának egy frappáns meglepetést. Palacsintasütés közben kitaláltam, hogy megformázom Törpit. Kíváncsi voltam, mit fog szólni hozzá. El volt ragadtatva a gnómicsintától!

376_gnomicsinta.jpg

  Rendszeresen megöntözte a növényeket, és Kócosnak is nagy szívességet tett. Mielőtt elutaztunk, feladta a leveleit, amiket a trópusokon élő rokonainak írt.

378_kocos.jpg

  Az utolsó néhány napban kissé zavarodott volt, nem tudta, hova kapjon. A deszkázásról is annyira megfeledkezett, hogy a legutolsó simításoknál sem tette be a táskába. Eddig alig szállt le róla, így nem értettem, miért nem pakolja be. Úgy gondoltam, tanuljon némi következetességet, ezért nem szóltam neki. Hogy mi lesz ennek a következménye, az nemsokára kiderül...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gnominews.blog.hu/api/trackback/id/tr66884101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy minden lében kanál törp története.                Gnómon követés ------>
süti beállítások módosítása